Saturday, August 1, 2009

My lost diary

Salam...

Lama giler x update blog... appaarraa... Rasanya dalam 2 minggu ni cam banyak mende sikit yg dibuat...

Bikin jiwa kacau
Emosi x menentu
Perasaan terganggu
Hati berkecamuk
Fikiran buntu...

Hmmm...apa pun semuanya aku kembalikan kepada Allah swt. Dia yg menentukan jalan hidup aku.. Aku harus tabah menerima dan menempuh jalan yg Dia telah tentukan.

Tapi, aku tahu Allah swt itu maha adil. Masih ada cahaya yg akan menyuluh jalan di hadapan. Dan masih ada kegembiraan yg dikurniakan. Aku nikmati kegembiraan itu sebolehnya. Terima kasih memberi peluang itu dan aku dapat merasai pengalaman itu sekali lagi hari ini.. :) Terima kasih atas cahaya dan gembira itu. Lantas....

Bisa tidur senyum
Panjat syukur
Minda lapang dan tenang
Berikan kekuatan dan ketabahan
Tambah kesabaran

Amin...

I just drop by to activate back my blog.. hehe.. Still seeking my lot of stories in My Lost Diary.. Will update soon.. InsyaAllah...


Daaaaa..... :D

No comments:

Post a Comment