Thursday, December 1, 2011

BUNGA DISEMBER...

Salam alaik..

Bunga Disember? amik tajuk sempena tajuk drama Bunga April. drama yg tgh main kt TV3. lagu tema drama, Janji by Akim.. ;) kenapa Bunga April?? sebab nama watak heroin cite ni adalah April, dan Bunga tu nama arwah ibu dia. (ada relevan x ngan tajuk entry? keh3..)

Daaahhh bulan 12. daaah ujung tahun. kejap je kan. berganjak lagi la umur kita ni ha. aduhhh terasa byk benor umur ni bila dah mencecah ke angka 3 series ni. tp hati masih muda dan gile. haha.. Tapi, yang penting saya masih sedar diri.. ;) yang dahulu, didahulukan.. tanggungjawab pada Yang Mencipta, pada suami tersayang, pada keluarga, pada my home sweet home.. luv all very much <3

My 2011's achievements?? alhamdulillah.. saya redha dan syukur sangat2 apa yang saya ada. Segalanya saya serahkan kepada Allah swt. Dia tahu apa yang terbaik untuk diri kita. Kita merancang, Dia yang menentukan. Usaha. Doa. Sabar. Tawakal.

Semoga 2011 akan berpenutup ngan baik dan dirahmati Allah. Dan bakal menjalani 2012 dengan berlebih-lebih baik lagi. Amin. Insyaallah.. :)



*rindu papa n baby2 kt umah.. nk cepat2 blk umah.. ^_^

*tp pic baby2 yg atas ni sume dah xde. x panjang umur. huk3.. comel sgt sume. tp x sihat mati n satu persatu.

No comments:

Post a Comment