Saturday, March 12, 2011

1st post in 2011 haha..

Salam 2011. Dah suku tahun baru nak posting yek? haha..

Alhamdulillah, tahun 2011 ni bermula dengan baik. Syukur ku pada Mu Ya Allah Ya Rahman. Aku berdoa agar tahun ini dimurahkan rezeki dan seribu rahmat. My wishes and dreams already in a LIST... ;)

Actually, im just getting back to work after a month on medical leave. Start cuti dari 1/2/11 ~ 6/3/11. Dan tarikh 2/2/2011 akan jadi salah satu tarikh besar yang aku akan ingati. Aku baru buat gynae operation for tubal repair demi untuk mencapai salah satu wish aku. Usaha. Ikhtiar. Doa. Tawakal. Amin. Operasi itu dibuat di Klinik Dr Hamid Arshat, Damansara. Terima kasih banyak2 buat Prof Dr Hamid Arshat, pakar sakit puan, di atas segala khidmat nasihat dan operasi yang telah dijalankan.

Sepanjang tempoh sebulan berehat tu, dapat la merasa erti berpantang. jaga makan n pergerakan. and of course sangat terima kasih pada beloved husband yang byk berkorban masa, tenaga and $$$$ untuk saya.. :) terima kasih papa. n also thank to keluarga mertua n my siblings yang tolong jaga aku n bantu sikit2 kerja kt umah n maklong yg telah antar mknn.. hehe.. sedap maklong masak..

Alhamdulillah, sekarang aku dah beransur pulih dari sakit2 kesan operasi dan dah mula kerja. yang penting kena jaga makan, add with vitamin n supplement, n masih jaga gerak laku, xleh angkat berat. dan selebihnya aku berserah pada Allah yang lebih Mengetahui..

nway, pray hard 4 my wish. doa selalu. amin..





No comments:

Post a Comment